פותחים צוהר

אל

שנתון ו'

טיול לילה למדבר

טיול הלילה התחיל כשבאנו לבית ספר ב 22:00 לארוחת ערב גדולה ומשותפת של כל השנתון, הכינו לנו ארוחה ענקית ומפנקת, לאחר מכן חזרנו לכיתות ובסביבות 23:30 יצאנו לדרך.

הטיול היה לנחל חווארים, שהוא, נחל אכזב, מה שאומר שבזמן שטיילנו בו לא זרמו מים בנחל.

אחרי כמעט שלוש שעות נסיעה באוטובוס הגענו למקום ההתחלתי של הטיול.

התחלנו את הטיול עם מופע אש נהדר שממש "נתן לנו אנרגיה" ומאוד נהננו ממנו.

במסלול היה אמור להיות חושך מחלט, אבל היה זה לילה עם ירח מלא, יכולנו לראות את כל הכוכבים ואפילו כמה מאיתנו בעלי מזל זכו לראות את כוכב נוגה בשמיים הבהירים שהיו...

אז כיבנו טלפונים ופנסים ויצאנו לדרך ממש ליד איפה שחנו האוטובוסים חיכתה לנו "האטרקציה הראשונה" מערה קטנה יחסית אבל היא הייתה יפיפייה, אחרי שהסבירו לנו קצת על המערה יצאנו סוף כל סוף למסלול, במהלך ההליכה לימדו אותנו על שבט שחי במדבר, הם נדדו ובנו ערים הם נקראו הנאבטים, למדנו על חיות המדבר ועל צמחיית המדבר, סיימנו בקבר בן גוריון שהיה ראש הממשלה הראשון, היתה חוויה מרתק ומרגשת ומאוד נהננו עם המורה שלנו שהצחיקה אתנו כל הדרך ועם כל השכבה והצוות.

תודה לכל מי שארגן עבורנו את הטיול וכל מה שהוא כלל.

ילדי שנתון ו' חונכים את ילדי שנתון א'/ כתבו: איה ונועה  כיתת פלפל

אנחנו ילדי כיתות ו: פלפל, פעמונית, פיטנגו ופרג חנכנו בהשקעה רבה את ילדי כיתות א: רותם, רימון ורקפת.

החונכות השנה התקיימה רק בחלקה האחרון של השנה אבל הייתה משמעותית, שמחה ויצירתית.

הכנו פעילויות מגוונות בנושאים שונים.

חונכות בעקבות ספרים, חונכות שכללה משחקי ספורט, מסלול ואתלטיקה וחונכות יצירתית אומנותית

עם עבודות יצירה נהדרות.

הילדים מא' שיתפו פעולה וציפו מאוד למפגשים.

בסוף השנה נערכו מפגשי הסיום, ילדי א' נתנו משוב מפרגן ומחזק לחונכים והריעו להם.

לסיכום: זו הייתה חוויה כיפית מאוד מבחינתנו החונכים, נוצרו חברויות גם מחוץ לחונכות ובהפסקות וזה היה ממש כיף.

הלוואי והיינו יכולים לקיים יותר מפגשים.

מפגשי חוויה בסדנאות של עשייה וחוויה / כתבו: נועם בלום ואורי ליבנה מכיתת פלפל

אנו תלמידי כיתות ו' רוצים לספר לכם על ימי הסדנאות שהיו לנו

בימי הסדנאות שלנו היו מגוון פעילויות מעניינות אותם העבירו הורים, מורים וילדים.

הסדנאות תוכננו כך שכל ילד בחר לו 3-4 סדנאות שעניינו אותו ואליהן הלך כך שהיו לנו המון אפשרויות והיה מאוד קשה לבחור כי הכל היה נראה מאוד מעניין וחוויתי.

הנה פירוט הסדנאות שהיו:

טיפוח עור הפנים- למדנו על עור הפנים והכנו מסכות מחומרים שיש בכל בית וגם מחימר.

הגנה עצמית- למדנו על נקודות תורפה ואיך נחלצים ממצבים.

כיפת ברזל- למדנו והתנסינו מה זה מיגון אקטיבי ואיך פועלת המערכת.

סדנת מתוקים- עשינו מבחן טעימות מתוקים ואחכ הכנו מלא קינוחים.

סדנת פילאטיס- מקצועית ומהנה.

סדנת זיהוי פלילי- למדנו איך אפשר לאתר פושעים והתנסינו באמצעים מיוחדים שמסייעים לחוקרים.

סדנת RDND-התחפשנו ונכנסנו לתפקידים.

סדנת קיקבוקס משקולות- מהנה ומקפיצה.

סדנת רפואה- התנסינו בחבישות ולמדנו מה לעשות במצבים הדורשים עזרה ראשונה.

סדנת ניווט שטח- למדנו ניווט עם תצלומי אוויר אמיתיים התנסינו בניווט בעין שמר.

סדנת מאחורי הקלעים של הטלויזיה- למדנו איך הדברים פועלים באמת והיה מאוד מעניין.

היה כיף מאוד!

לילה קסום עם אליס בארץ הפלאות

השנה, נערך הלילה הלבן של שנתון ו', באווירה קסומה במיוחד...

כבר עם כניסתם של הילדים לביה"ס הייתה תחושה כאילו הגיעו למקום אחר, לארץ הפלאות של אליס.

תפאורה מרהיבה הולבשה על חצר בית הספר, תחנות פעילות וגולת הכותרת - שולחן משתה מפואר עם מטעמים לרוב, שחיכה לילדים שנכנסו מוקסמים לאירוע.

תסרוקות, הכנת תכשיטים, מיני גולף, שח מט ענק, מגלשות ועוד הם רק חלק משלל התחנות שחיכו לילדים.

מסיבת ריקודים מטורפת, סרט לילי בדשא ולינה באוהלים. נראה היה כאילו הגענו לרגע למקום אחר, ארץ קסומה ומופלאה עם שלל פינוקים והפתעות.

תודה למלכה האלופה והמיוחדת שלנו שהכינה בכישרון רב את התפאורה המדהימה, להורים שטרחו וארגנו וחשבו על כל פרט, לצוות ולגילה מנהלת ביה"ס, שאפשרה לכל הקסם הזה לקרות.

מילה אחת שנשמעה הרבה בערב זה, מסכמת את כל האירוע : "וואוו..."

ג'ומנג'י - מתחילים לשחק ומסיימים את השנה

מופע סיום מחזור כ"ח הביא לידי ביטוי את החוזקות והכישורים של ילדי שנתון ו' וצוות רעות.

ההערכות הפעם היתה שונה מתמיד, כחודש לפני האירוע התקיים פורום של אנשי צוות מתוך בית הספר למחשבה כיצד נרצה שתראה המסיבה...

מנחי החוגים התגייסו במהרה, המיקום שנבחר - אמפי רעות, הילדים בחרו את התחום בו ירצו להשתתף, ריקוד, שירה, ג'אגלינג, משחק, נגינה ועוד... גילינו כשרונות רבים.

בערב האמפי לבש תפאורה מיוחדת, האורות נדלקו והמוסיקה החלה. וכך יצאנו למסע קסום בעקבות המשחק שאין לדעת מה יקרה בו.

כל ההורים , הצוות החינוכי והאורחים סיכמו בפה אחד: היה מדהים !

בסיום הערב ציפתה לילדים הפתעה - שיר במתנה מהצוות של רעות.

בהצלחה בשנה הבאה בחטיבה !!!